Yesterday

2009-11-07, 12:47:37 / Kategori: My weekday
Hur var dagen igår ? Jo jag mötte ju upp sara & Matilda på fridhemsplan, vi åkte hem till matilda och kollade lite på tv och åt middag! Sedan så åkte vi till kuggen Yeeey, man vill ju inte missa discon? :o haha nej men vi dreev bara så vi åkte dit och jag och sara kom faktiskt in hehe! Sedan så var alla killar i matildas klass där och några till och så var vi med dem lite, och drog sedan till friddan (fridhemsplan). Där vi umgicks och hade kul! Vi mötte upp Emma typ halv 10 eller något och så var vi med henne sedan drog vi hem till matilda igen och där slutade kvällen med färga håret & film!

Imorse var ja sjukt trött.. Haha jag och Emma börja bråka lite på skoj dåra och senare drog jag och Emma till stan! Nu så är jag hemma och ska typ sova! Hah klockan är ju typ ändå bara 1.


tagen för några dagar sen och JA jag har köpt en chockladkalender som jag redan ätit upp haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0