Girl night

2009-12-22, 16:46:03 / Kategori: My weekday

Hola :*<3
blev ju ingen bloggning igåår typ? Men igår så sov jag hos Emma my homiie med Sara & Matilda :) Vi hade det funny och kolla på wild child och chilla. Sen så byggde vi en koja åt emma när hon sov haha asso hon låg i soffan och så byggde vi massa kuddar över henne och så sen när hon vakna hon ba; wtf var e jag ? :p " om jag minns rätt ;) Och ett tips alla sov aaaaaaaldrig i samma säng som emma hon puttar ner än på golvet och tar allt täcke och tar upp hela sängen.. så det blev inte så värst bra sömn för mig inte! Sedan idag så har vi vart lite i Östermalmstorg och vart på NK coolt! Sen nu är jag hemma och skulle sova hos Lizette men vi får seee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0