Saturday

2009-12-13, 17:23:42 / Kategori: My weekday

Tjena mittbena! Jo har haft sääääämst uppdatering måste jag säga men jag sov hos noppins morfar igår och dem hade ingen data där tyvärr "/ Men igår så va jag med Jeanette, Eriana & Emelie och så åkte vi runt lite sen så åkte vi hem till Jeanette där vi chilla lite. Sen så träffa vi Dani som jag inte träffat på skitlänge, det va kul att träffa henne:) Sedan så åkte vi till Jeanette igen typ om jag minns rätt haha. Och hennes katt är skiiitläskig.. seriöst! den kollar såhär mördarblick på en.. aja sen så drog ja och Noppin hem. Juste påvägen till noppins morfar så träffa ja på Issa, mickan , julli & greta funny :D heh! Snart så ska ni få reda på en överraskning eller rätt många vet om redan haha aja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0