City

2009-12-01, 18:35:14 / Kategori: My weekday



Har varit på stan med Emma, Matilda, Sara & Mickan, därför har jag inte kunnat blogga! Vi kollade runt i massa affärer och hittade en hel del fina saker. Vet vad jag ska köpa till mami & papi, och vad jag önskar mig! :D hihi önskar mig jävligt mycket.. hoppas man får allt då ? :o Aja, efter ett tag så drog Mickan & Sara för dem skulle byta Saras jacka! Medans det så var ju vi 3 i stan (matilda, ja och emma) och checka runt. Köpte även ett plagg, vilket kap det var med tanken vad det kostade.. hur som helst så köpte Matilda & Emma lite julklappar till familjen, och gah vad det är mysigt i stan på kvällen! Känns som om man bor i en liten pepparkaksstad haha mina tankar borde jag hålla för mig själv men det är sjukt mysigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0