That girl

2009-11-05, 21:56:26 / Kategori: My weekday

"Okej ett försök till sen så lägger jag ner.." Så tänkte jag när den här bilden togs.. Skulle ta kort när jag pluggade och självklart så köper alltid pappa godis till oss två! Till det så skulle jag dricka juice också när bilden togs och mina coola glasögon.. första försöket gick sådär, tappade juicen på mattan, andra försöket gick lite bättre förutom att jag råka smula sönder chokladen .. Great!

( Ja jag har tappat en nagel.. på No när jag ramlade av stolen haha! ) next.. tv & plugg suck..!


Kommentarer
Postat av: isabelle

haha 2 ;) på pekfingret vid munnen och den andra handen på långfingret :P <33

2009-11-06 @ 21:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0