New moon

2009-11-25, 09:51:58 / Kategori: My weekday

Igår så gick jag på bio med Mickan, Sara, Emma & Matilda självklart så såg vi New moon hehe. Och tro mig alla blev skitirriterade på oss där inne mickan börja typ gråta.. nutte :D och ja och Emma typ blev kära i Jacob. hihi. Sen i början alla ba; fett ful jacob är lalalala när han hade långt hår och de.. Sen när han tog av sig tröjan ja ba: haha nu börjar det likna något (a) Sen när han hade klippt av sig sitt hår OMG han va så snygg! Träffade även Ellen & Klara där:) Så det va niice! Men hur som helst så var den skitbra! ALLA BORDE SE DEN! Sen så hade jag och Emma satt våra chockladbitar (asso dem va små som man köper i påse) och så hade vi lagt dem där drickan brukar stå. Sen så åkte alla ut lyckat.. Och som ni vet så tog jag jävla-vaccin-sprutan-igår! Det gjorde inte ett dugg ont att få den men sen på kvällen gjorde det skitont.. så har typ kramp i min mage & ben och har skitont i huvudet och min arm.. :( Så kan inte gå. JÄVLA SPRUTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0