Ellen tanka

2009-11-09, 22:09:11 / Kategori: The word is mine

OMG.. såg på ellens blogg. Fyfan vad söt hon är. Hon ringde mig och ba; kolla blogg! Ja ba; what? du har inte gjort något taskigt va? :o hon ba; kolla blogg! sen la hon på.. ja ba; shit tänk om hon typ har lagt ut värsta fula bilden på mig! Sen så ser jag typ hur lång text som helst.. och fyfan tårarna föll <3 Men nu måste jag skriva av mig lite..

Ellen tanka. I love you more than you know. Vi har så jävla kul tillsammans även fast vi bara kan sitta i en säng eller något utan tv eller data eller något så har vi alltid kul. Våran humor är så jävla skön. Och så fort jag tänker på dig så blir jag så jävla glad och börjar garva för mig själv! du är en sån fin person en äkta person. Kommer inte svika dig.. och kommer inte lämna dig. Du är som vingar till en fågel, lukten på en blomma. Du betyder så jävla mycket för mig. Haha om vi skulle bli kidnappade och sitta i en källare skulle vi ändå garva xD nej men vi kommer alltid på sjuka saker att göra! Vi har så jävla många minnen. Det känns som om vi har käbnnt varann i 10 år.. Men det är nog bara för vi har så många minnen, så jävla kul, gör alltid nya saker förutom då vi inte har något liv och sitter och äter vinterchocklad utanför prisextra. Men tex; Öland när den där sjuka killen ba; kolla en griiiiiiis, och när vi va ute, och mobbade alla efterblivna fjortisar, när vi tog nattdopp och det va sjukt varmt i vattnet och när och så spela dem musik från strand hotell. Och när vi träffade på några människor som jag tyckte va sjukt pinsamt och så sprang jag iväg och så fick du sitta kvar där med smålänningarna när dem kom haha! Eller på gothia haha du ja och hedvig vi  va typ festens mittpunkt alla kom till oss vi va typ dem som dansa bäst, fast en kväll blev jag så JÄVLA irriterad på dig när du radera alla bilder på oss mitt på facet på mig men jag "låtsassov" då sen 1 minut senare gjorde jag samma sak och du "låtsassov" också. haha fan vad mobbade vi är egneltigen. Men du ska ha klart för dig att jag alltid finns här, du kan alltid ringa mig om du mår dåligt brownie. You are like a sister for me. vi har umgåtts grymt mycket på sista tiden vilket jag är jävligt glad över! Tack för allting, för alla minnen. Du har gjort mig till en bra person. Tack älskling, älskar dig så jävla mycket. <3


kommer du ihåg den här? vi ba; yeee vi kan photoshop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0