framtidsplaner

2009-11-18, 22:19:43 / Kategori: The word is mine


När jag är 18 år..
Då ska livet rocka fett haha! Nej men jag ska leva livet, inga regler, kan gå på fester varje dag ha en egen lägenhet kanske bor ihop me en kompis, kanske har en katt/hund kanske har barn? Ja vem vet! Jag är så trött på att vara 13 år, att ha regler när man ska vara hemma, vilken tid man ska lägga sig, hur mycket pengar man ska få, hur man ska sköta sig så jävla bra & att aldrig får göra någon förändring i livet. Tänk när jag är 18 år.. då ska jag bo i en söt liten 2a på söder, gamla stan eller vasa stan! Tycker det är så sjukt mysigt där. Då ska jag få inreda precis nääääär jag vill och hur jag vill! Kanske har jag en liten blogg som jag bloggar till vardags? haha who news :) Men tänk man kan ta hem folk varje dag som kan stanna hela natten, man kan ha hemmafester varje helg & shoppa hur mycket som helst! + man får dricka hehehhe:) nej men man säger t mammsen "aa nu drar jag ut kommer hem vid 5-6." eller "nu reser jag till paris kommer hem om någon vecka"! Dem kan ju itne precis säga emot? Är man 18 är man det & då får man bestämma om sitt liv hur som helst. Vill flytta hem i från vid 16 egentligen men det är en annan femma!

Nu börjar jag spåra ut lite hehe, men det är bara planer om vad som finns i mitt huvud nu! Hur ser era framtidsplaner ut ? TELL ME! :*<3


Kommentarer
Postat av: miiah

SV: Härligt :) det är bra här med, lite trött och sådär :P



hittar du på idag? :)

kramar

2009-11-19 @ 12:58:38
URL: http://miijauh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0