Svar på några frågor

2009-12-01, 20:53:52 / Kategori: Questions & answers

fin kofta, hur mycket kostade den ? - 
Svar: 200 eller 300 kronor tror jag.
va gott! hur gör du chai te? :P -Svar: Köper "indian chai" och kokar upp det, tillsätter skummjölk, sirap & kardemumma så smakar det exakt som så man köper!
DET ÄR LÖSHÅR!  - Svar: Långt ifrån löshår, använder inte det och behöver inte det..!
Ha det stora rummet?:D det är ju mycket bättre än litet rum? - Svar: nej vill ha litet för tycker det är mysigare men det är ju smaksak! Men vi får se hur det blir med det! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur har du gjort bilden sådär fin?:O<3

2009-12-02 @ 16:37:25
Postat av: rebecca

photoshop! :)

2009-12-02 @ 17:41:05
URL: http://becii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej ta det stora rummet :O självklart att man hellre har ett större rum än ett litet? Tycker jag verkar lite dumt, mysigt? Inte någonstanns:D Ha kvar det stora,jag skulle vara överlycklig om jag fick ett stort rum ...

2009-12-02 @ 22:33:49
Postat av: rebecca

nej jag älskar små mysiga rum, och då kommer jag få en ballkong och så kommer jag få göra det hur jag vil + jag kommer ha en inbyggd garderob och det är mysigt! :)

2009-12-03 @ 20:23:06
URL: http://becii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0