issa sov här inatt och..

2009-11-14, 11:30:36 / Kategori: My weekday

Hejsan! Det blev ju inte så värst bra uppdatering igår ha? Men jag o Issa hade fett kul! Kolla först drog vi hem till henne & drack glögg och åt pepparkaka :D sen så drog vi till Ica maxi där vi köpte typ 2 kilo för 30 spen :o Och mickan och deras kompis va med. Sedan så drog vi hem till mig & åt på mac donalds, haha vi typ stöka ner allting och kasta pomfrit på varandra som va doppade i vatten och jag fick en rakt i ögon uuuusch! Sedan så hyrde vi film och drog hem till mig, färgade hennes hår som blev fett bra för jag äger på sånt! Och sedan kollade vi på filmen och såklart somnade Issa i soffan och så drog vi ner till mitt rum och där så prata hon i sömnen med mig ja ba; knarkar du? hon ba; aa Ja ba; röker du? hon ba; aa jag ba; tar du droger ? hon ba; nej hahahaha asso ni skulle sett hon va skitrolig! Sedan på morgonen va allt godis slut typ, hon ba; du har ätit allt godis lalala och ja ba; neeej :( Sen hade hon gömt allt! Men nu så ska vi äta fruukost hörs senare!


sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0